Nasza Oferta

Marketing

Dlaczego marketing internetowy jest tak ważny dla Twojego biznesu?

Reklama w postaci billboardów, ulotek czy plakatów jest po prostu droga i mało efektywna. Marketing internetowy daje nam nieograniczone możliwości, większy zasięg a same koszty reklamy są znacznie niższe. Jeżeli posiadasz już dobrej jakości stronę internetową, która dodatkowo została odpowiednio zoptymalizowana, czas na ściągnięcie na nią pierwszych klientów.

lat doświadczenia

przeprowadzone kampanie

złotych wydanych na reklamy

Wybrane realizacje

Jak pozyskać klientów?

Wszystko zależy od branży w jakiej działa Twoja firma. Mamy kilka możliwości, które najlepiej byłoby wdrożyć jednocześnie, natomiast czasem nie jest to możliwe z różnych względów. Do każdego projektu podchodzimy kompleksowo, zaczynając przede wszystkim od analizy strony, ponieważ jeżeli witryna internetowa Twojej firmy będzie wolno się wczytywać lub jest po prostu mało atrakcyjna i niedopracowana, klienci od razu ją opuszczą.

Pozycjonowanie

Osiągnięcie wysokich pozycji w Google to najważniejsza forma marketingu internetowego. Wysokie pozycje gwarantują zwiększony ruch na stronie internetowej, a co za tym idzie wzrost sprzedaży produktów lub usług. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, ale dającym największe efekty.

Reklamy Google ADS

Wyświetlane w wynikach wyszukiwarki Google, np. Szukasz cateringu dietetycznego w Warszawie – Google ADS wyświetli Twoją reklamę na samej górze lub na dole strony z wynikami wyszukiwania. Dodatkowo Twoje reklamy graficzne mogą pojawiać się na różnych stronach internetowych i docierać tylko do osób na których najbardziej Ci zależy.

Reklama w Social media

Ta forma reklamy daje największe możliwości targetowania grupy odbiorców, dzięki czemu oferta trafia do osób, którzy z większym prawdopodobieństwem skorzystają z Twoich usług lub produktów. Reklama wyświetlana jest na Facebooku, Messengerze, Instagramie oraz stronach partnerskich.

Zalety marketingu internetowego

Znasz swoją firmę jak nikt inny, ale nadal masz wątpliwości, czy warto korzystać z marketingu internetowego. Poznaj jeszcze bliżej zalety tej formy reklamy i sam zdecyduj, czy Ci się to opłaca.

Nie ogranicza Cię terytorium

Możesz dotrzeć do różnych klientów w dowolnym miejscu na całym świecie.

Brak ograniczeń czasowch

Twoje reklamy działają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Precyzyjna grupa docelowa

Możemy wyświetlić Twoje kampanie tylko tym osobom, które pasują do Twojego profilu biznesowego.

Wiele wersji językowych

Chcesz mieć reklamy w wielu językach? Każda wersja zostanie wyświetlona odpowiedniej grupie docelowej.

Zdobywanie kontaktów

Dzięki reklamom, możesz budować również listy kontaktów, do których później Twoi handlowcy skierują ofertę.

Zmierz skuteczność reklam

Otrzymujesz statystyki kliknięć i interakcji w reklamę oraz to ile udało się pozyskać nowych klientów.

Szybkie akcje sprzedażowe

Planujesz wyprzedaż lub specjalną ofertę? Możemy bardzo szybko skierować spory ruch na Twoją stronę.

Rozpoznawalność marki

Chcesz się pokazać? Przygotujemy specjalne kampanie, które będą wyświetlać się z większą częstotliwością.

Remarketing - nie daj o sobie zapomnieć

Ktoś Trafił na Twoją stronę ale nie skorzystał z oferty? Wyświetlimy mu dodatkowe reklamy aby się przypomnieć.

Analiza danych

Dzieki odpowiedniej analizie możemy jeszcze lepiej dopasować Twoje reklamy i zwiększyć przychody.

Dedykowany opiekun

Kampanie muszą być stale monitorowane, aby reagować na aktualną sytuację na rynku oraz działania konkurencji.

Niskie koszty pozyskania klienta

Marketing internetowy w porównaniu do reklamy stacjonarnej jest o wiele tańszy.

Jak wygląda współpraca?

Profesjonalna kampania reklamowa Twojego biznesu wymaga zebrania wielu danych na temat Twoich usług czy produktów oraz przeprowadzenia dokładnej analizy rynku.

1. Po pierwszym kontakcie otrzymasz do wypełnienia BRIEF (twoje oczekiwania)

Dobrze wypełniony BRIEF (formularz z kilkoma ważnymi pytaniami), pozwoli nam zrozumieć Twoje potrzeby. Ułatwi nam pracę nad realizacją dopracowanych kampanii reklamowych.

2. Omówienie BRIEFu oraz zaproponowanie przez nas dodatkowych rozwiązań

Znając Twoje oczekiwania, analizujemy dokładnie rynek oraz konkurencję. Sprawdzamy też stan Twojej strony internetowej i proponujemy wdrożenie dodatkowych ulepszeń/optymalizacji, które finalnie wpłyną na lepsze wyniki reklam. 

3. Wycena realizacji kampanii reklamowej

Po ustaleniu wszystkich działań jakie będą przez nas realizowane, następuje wycena całości projektu. Po zaakceptowaniu warunków, podpisujemy umowę.

4. Zainstalowanie narzędzi do analizy

W profesjonalnej kampanii marketingowej kluczową kwestią jest informacja o kliencie. Na tym właśnie etapie instalujemy na Twojej stronie narzędzia, pozwalające nam w legalny sposób po przez ciasteczka cookie zbierać dane o Twoich potencjalnych klientach. Dzięki tym informacjom, algorytmy reklam mogą lepiej dopasować swoje wyświetlanie odpowiedniej grupie odbiorców.

6. Przygotowanie pierwszej kampanii

Jeżeli Twojej strony nikt nie odwiedza, pierwsza kampania będzie odpowiedzialna za skierowanie do niej sporego ruchu. Dzięki temu zbierzemy odpowiednią ilość danych, które pozwolą nam w najlepszy możliwy sposób wykorzystać Twój budżet reklamowy, kierując je tylko i wyłącznie do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi usługami lub produktami.

7. Analiza pierwszych wyników

Wspólnie analizujemy pierwsze wyniki i wprowadzamy poprawki. Uruchamiamy też kolejne kampanie na konwersje (mające na celu pozyskanie klienta) oraz remarketingowe (reklamy podążające za Twoimi klientami, którzy przynajmniej raz odwiedzili Twoją stronę). 

8. Monitorowanie kampanii

Kampanii reklamowej nie można pozostawić samej sobie, ponieważ każdego dnia rynek i konkurencja wprowadzają dużo zmiennych, rosną stawki, trzeba zmienić dopasowania, itd. Co kilka dni sprawdzamy jak działają Twoje reklamy i jeżeli jest taka konieczność, nanosimy poprawki.

9. Kontynuacja współpracy

Każda branża rządzi się własnymi prawami. Nie da się określić czy już w pierwszym miesiącu osiągniemy wyniki, które naprawdę zadowolą klienta. Nam zależy, aby reklamy wyświetlały się najlepszej z możliwych grup docelowych a do tego potrzebna jest odpowiednia ilość zebranych danych. Dzięki temu koszty reklam znacznie spadają a ich zasięg wzrasta. Niestety wiele konkurencyjnych firm nie dba o to, „przepalając” budżet klienta i nie osiąga przy tym oczekiwanych rezultatów. 

Zmienimy Twój biznes na lepszy!

Skontaktuj się z nami i opowiedz nam o swoich potrzebach biznesowych.

Zadzwoń 537 595 504