Jak powszechnie wiadomo strona internetowa to wizytówka naszej firmy, jednak czasami ładne, migające obrazki, które mogą nam się podobać, nie koniecznie podobają się wyszukiwarce. Google stawia przede wszystkim na strony wykonywane pod urządzenia mobilne – pełna responsywność, czyli kontabilność na urzadzenia mobilne. Jest to już znana rada giganta, jednak obserwując strony www, da się zauważyć, że te nie spełniające oczekiwań zostają pomijane przy wynikach wyszukiwania – czyli potocznie mówiąc gina w wyszukiwarce, wylatują za tzw top 10. Strony internetowe muszą spełniać wyśrubowane normy, wg zasady dobra jakościowa strona = konkretna i rzetelna firma.
Kolejna ważna sprawa to certyfikaty ssl, które wprawdzie są wdrażane powoli, ale coraz bardziej google na to zwraca uwagę, jest jeszcze sporo mankamentów, ale nie chcemy za mocno podpowiadać konkurencji. 🙂
Zainteresowanych współpracą zapraszam do kontaktu.